Navigation

Just2BHappy!

  • Bestel- en betaalmogelijkheden

    Bestelmogelijkheden
    Als u iets wilt bestellen dan kan dat via onze webshop. Bestellen via just2bfit.nl is heel eenvoudig. De verzendkosten bedragen €3,95 per bestelling.

    Betaalmogelijkheden
    We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan, zodat er altijd een betaalmogelijkheid is die bij jou past. Nu bestellen? Bekijk hier het complete assortiment

    iDEAL
    iDEAL is een handig en betrouwbaar online betaalsysteem dat is gekoppeld aan het internetbankierprogramma van uw bank. Bestelt u een product met herhaalgemak? Dan ontvang je na iedere zending een betaalverzoek per e-mail.

    Creditcard
    Met alle gemakken en voordelen van Visa en MasterCard achteraf betalen? Dat kan! Bestelt u herhaalgemak? Dan wordt na iedere zending het aankoopbedrag automatisch van uw creditcard geschreven.

    Automatische incasso (SEPA)
    Bij betalen per automatische incasso geeft u ons toestemming om het geld door de bank van uw rekening te laten schrijven. Zelf hoeft u er dus niets voor te doen. De afschrijving vindt een paar dagen na ontvangst van het pakket plaats. Je kunt automatische incasso altijd stopzetten of ongedaan laten maken door je bank.

    Factuur
    Als u kiest voor een betaling met factuur, dan wordt de bestelling verstuurd na ontvangst van de betaling via telebankieren, overschrijvingsformulier of internetbankieren. Voor deze betaaloptie wordt € 0,95 in rekening gebracht. Alle andere betaalmethoden zijn gratis.

  • Levering en Thuiswinkelgarantie

    Just2Bfit vindt het belangrijk dat u uw bestelling snel en goed ontvangt. Hier leest u alles over de bezorging en garantie.

    Verzendkosten
    De verzendkosten bedragen €3,95 per pakket, ook voor de pakketten met herhaalgemak. Herhaalgemak biedt u financieel voordeel met minimaal 15%.  

    Terugsturen is gratis
    Wij nemen de kosten voor het terugsturen van een product voor onze rekening. Je mag elk ongeopend pakket tot 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.

    Als je een product terugstuurt, hebben wij een klantnummer nodig, zodat wij kunnen zien wie het pakket heeft teruggestuurd. Stuur daarom de brief en het product (ongeopend) samen terug.

    Retourneren kan ook door je eigen adres door te strepen en duidelijk ‘retour afzender’ op de doos te schrijven. Wel is het belangrijk dat je je adresgegevens in de doos laat zitten, zodat wij weten wie het pakket heeft teruggestuurd.

    Heb je een product teruggestuurd? Dan krijg je je geld zo snel mogelijk weer terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding. Zodra wij het product retour hebben ontvangen of is aangetoond dat het product is teruggestuurd, zullen wij het geld naar je terugstorten. Je ontvangt altijd per brief of per e-mail een bevestiging.

    We vragen je tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het product. Geopende voedingssupplementen waarbij het pakket is geopend (de sluiting van de verpakking) kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen. In het onwaarschijnlijke geval van een gebrek ontvang je uiteraard een vervangend product of heb je recht op teruggave van het betaalde bedrag.

    Bezorging
    Uw bestelling wordt thuis bezorgd maar u kunt uw pakket ook ophalen bij een centraal DHL afhaalpunt. U kunt zelf de keus maken in de webshop tijdens uw bestelling ofdat u het pakket thuis bezorgd wilt hebben of wilt afhalen bij een DHL afhaalpunt. Kies voor uw gemak!

    Thuiswinkel keurmerk
    Just2BFit houdt zich aan de leveringsvoorwaarden van het Thuiswinkel keurmerk. Dit keurmerk komt op voor de belangen van de consument bij de verkoop op afstand.

    Bestelling anders dan verwacht
    Mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan, dan lossen we het graag voor u op. Neemt u dan contact op met onze Klantenservice via het telefoonnummer 0172-796006, of u kunt een bericht sturen via what’s app 00 31 6 51 290 026  of u kunt het contactformulier invullen. U ontvangt dan binnen één werkdag altijd een reactie. We komen er samen altijd uit!

    Bedenktermijn
    Voor leden van het Thuiswinkel keurmerk geldt een bedenktermijn van 14 dagen. Dit betekent dat je 14 dagen de tijd hebt om aan te geven dat je het ongeopende pakket wilt terug sturen en kan je het ongeopende pakket gratis te retourneren.

    Als lid van het Thuiswinkel keurmerk hebben we een privacybeleid en klachtenprocedure die voldoen aan de vastgestelde richtlijnen.

  • Eenmalig of herhaalgemak

    U kunt de Just2BFit producten bestellen per maand, per kwartaal, per zes maanden (een half jaar) of zelfs voor een geheel jaar. Wat precies het verschil is tussen deze verpakkingen leggen we hier voor u uit.

    Eenmalig bestellen
    Wanneer u kiest voor een maand verpakking dan ontvangt u het betreffende product één keer.

    Herhaalgemakservice
    Wilt u de Just2BFit supplementen graag met regelmaat ontvangen en ook nog eens voordeliger, maak dan gebruik van de herhaalgemakservice!

    Voordelen van herhaalgemakservice:
    ✓ Minimaal 15% voordeliger

    bestel 3 maanden met € 20,- korting, 3 maanden voor slechts € 99,95

    bestel 6 maanden voor € 199,95 (6 maanden waarvan één maand verpakking gratis)

    bestel 12maanden voor € 399,50 ( 12 maanden waarvan 2 maand verpakkingen gratis)

    ✓ Ontvang elke drie maanden je producten
    ✓ Ontvang altijd 10 dagen van te voren een herinnering per e-mail

  • Bewaren en innemen

    Just2BFit heeft een handige, praktische verpakking met 30 sachets per pakket, goed voor één maand gebruik. De ingrediënten zitten in speciale luchtdichte sachets. Iedere dag kunt u 1 sachet uit de doos trekken en gebruiken.  

    Hoe lang zijn de voedingssupplementen houdbaar?
    Als u de bestelling ontvangt dan zorgen wij ervoor dat de producten altijd minimaal één jaar houdbaar zijn. De exacte houdbaarheidsdatum vindt u op de achterkant van iedere sachet.

    Wat is het beste moment om een supplement van Just2BFit in te nemen?
    Wij raden u dagelijks gebruik aan. De supplementen kunt u het beste voor de maaltijd in nemen, bij voorkeur voor het ontbijt of voor de lunch.

    Wij raden u aan het sachet te openen en het supplement op te lossen in een glas water (min. 200-250ml) of te vermengen met vruchtensap.

    Houd voedingssupplementen ook altijd buiten bereik van jonge kinderen.

  • Retourneren

    Terugsturen is gratis
    Wij nemen de kosten voor het terugsturen van een product voor onze rekening. U mag elk ongeopend pakket tot 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren. Als u een product terugstuurt, hebben wij een klantnummer nodig, zodat wij kunnen zien wie het pakket heeft teruggestuurd. Stuur daarom de brief en het product (ongeopend) samen terug.

    Retourneren kan ook door je eigen adres door te strepen en duidelijk ‘retour afzender’ op de doos te schrijven. Wel is het belangrijk dat u uw adresgegevens in de doos laat zitten, zodat wij weten wie het pakket heeft teruggestuurd.

    Heeft u een product teruggestuurd? Dan krijgt u uw geld zo snel mogelijk weer terug, maar in ieder geval binnen 14 dagen na ontbinding. Zodra wij het product retour hebben ontvangen of is aangetoond dat het product is teruggestuurd, zullen wij het geld naar u terugstorten. U ontvangt altijd per brief of per e-mail een bevestiging.

    We vragen u tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met het product. Geopende voedingssupplementen waarbij het pakket is geopend (de sluiting van de verpakking) kunnen we vanuit gezondheidsbescherming niet terugnemen. In het onwaarschijnlijke geval van een gebrek ontvangt u uiteraard een vervangend product of heeft u recht op teruggave van het betaalde bedrag.

  • Leveringsvoorwaarden

    Artikel 1: Identiteit Partijen
    In deze voorwaarden, hier te noemen ‘Algemene Voorwaarden’, wordt verstaan onder:

    Verkoper: Healthy B GmbH statutair gevestigd Bahnhofstrasse 21 te Zug - Zwitserland, zijnde de gebruiker van deze Algemene Voorwaarden;

    Adres: Bahnhofstrasse 21, 6300, ZUG, Zwitserland
    E-mailadres: klantenservice@just2bfit.com
    Telefoonnummer: 0031-172-796006

    Koper: De wederpartij van Verkoper bij een overeenkomst als bedoeld in Artikel 3 van deze Voorwaarden;

    Artikel 2: Toepasselijkheid en geldigheid algemene voorwaarden
    2.1 Deze Algemene Voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van Verkoper, iedere bestelling van Koper en op iedere tot stand gekomen overeenkomst tussen Verkoper en Koper.

    2.2 Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze Algemene Voorwaarden aan Koper beschikbaar gesteld op zodanige wijze dat deze door Koper op een eenvoudige wijze kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.

    2.3 Koper is verplicht de Algemene Voorwaarden voor het sluiten van de overeenkomst te accepteren, bij gebreke waarvan er geen overeenkomst tot stand komt.

    Artikel 3: Aanbiedingen, bestellingen en overeenkomsten Aanbiedingen
    3.1 Alle aanbiedingen van Verkoper zijn vrijblijvend en kunnen worden herroepen.

    3.2 Als looptijd van alle aanbiedingen geldt: zolang de voorraad strekt ofwel de looptijd die op de website staat vermeld. Na overschrijding van de looptijd van een aanbieding vervalt de aanbieding van rechtswege en kan Koper geen gebruik meer maken van de aanbieding.

    3.3 De website bevat een zo volledig en nauwkeurig mogelijke omschrijving van de aangeboden producten. Indien en voor zover Verkoper gebruik maakt van afbeeldingen, dan zullen dit zoveel als mogelijk waarheidsgetrouwe weergaven van de betreffende producten zijn. Onduidelijkheden of kennelijke vergissingen en/of fouten in de omschrijvingen en/of afbeeldingen, binden Verkoper niet en kunnen als zodanig niet worden afgedwongen.

    Bestellingen
    3.4 Verkoper kan zich – binnen wettelijke kaders – op de hoogte stellen of Koper aan zijn/haar betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor het verantwoord aangaan van de overeenkomst.

    3.5 Verkoper accepteert in ieder geval geen bestellingen:

    wanneer Verkoper het woonadres van Koper niet kan vaststellen;
    3.6 Indien Verkoper een bestelling niet accepteert of indien Verkoper bijzondere voorwaarden wenst te verbinden aan de overeenkomst, deelt Verkoper dit uiterlijk binnen 14 werkdagen na ontvangst van de bestelling aan Koper mede. Verkoper is in dat geval niet tot enige schadevergoeding gehouden.

    Overeenkomst
    3.7 De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in artikel 3.5, tot stand op het moment dat Koper een bestelling plaatst bij Verkoper op basis van het aanbod van Verkoper en Koper voldoet aan de daarbij gestelde voorwaarden.

    3.8 Verkoper zal de ontvangst van de bestelling langs elektronische weg bevestigen. Zolang de ontvangst van de bestelling niet is bevestigd, kan Koper de overeenkomst ontbinden.

    Artikel 4: Prijzen, verzendkosten en betaling
    4.1 De in de online webshop vermelde prijzen voor de aangeboden goederen zijn in Euro’s en, inclusief btw, tenzij anders vermeld of schriftelijk overeengekomen.

    4.2 Alle bestellingen hebben verzendkosten van € 3,95.

    4.3 Koper kan de bestelde producten betalen middels ideal, credit card, automatische incasso (SEPA), factuur.

    4.4 Verkoper is gerechtigd om een wijziging van heffingen van overheidswege, door te voeren in de online vermelde prijzen. Verkoper is niet gebonden aan de online vermelde prijzen, indien deze een kennelijke verschrijving of vergissing bevatten. In geval van een prijsaanpassing op voormelde gronden, is Koper gerechtigd de overeenkomst kosteloos te ontbinden.

    4.7 Indien Koper met de betaling van een of meer reeds aan Koper geleverde bestelling(-en) in verzuim is, heeft Verkoper het recht om nieuwe bestellingen te weigeren of om voorwaarden te verbinden aan de bestelling.

    4.8 Verkoper is gerechtigd om de werkelijke betalingskosten bij Koper in rekening te brengen.

    4.9 Indien Koper niet (volledig en/of tijdig) aan zijn betalingsverplichting(en) voldoet, is hij, na daartoe schriftelijk in gebreke te zijn gesteld en een termijn te zijn vergund van 14 dagen om alsnog aan zijn betalingsverplichtingen te voldoen, over het nog verschuldigde bedrag de wettelijke rente verschuldigd. Verkoper is alsdan tevens gerechtigd de door hem gemaakte buitengerechtelijke incassokosten in rekening te brengen.

    Artikel 5: Levering en risico
    5.1 Verkoper betracht de grootste zorgvuldigheid bij het in ontvangst nemen van bestellingen en het verzenden van de bestelde artikelen.

    5.2 Verkoper verzendt de geaccepteerde bestellingen zo snel mogelijk in volgorde van binnenkomst.

    5.3 De levering vindt in de regel plaats binnen 3 werkdagen nadat de bestelling is ontvangen.

    5.4 In het geval de levering vertraging ondervindt, of indien een geaccepteerde bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden geleverd, ontvangt Koper hiervan uiterlijk binnen 14 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft, bericht. Koper heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden. In geval van ontbinding zal Verkoper, indien Koper de bestelde producten reeds betaald heeft, het ontvangen bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 2 weken na ontbinding, terugbetalen.

    5.5 Het risico van beschadiging en/ of vermissing van producten berust tot het moment van bezorging aan de Koper bij de Verkoper, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

    5.6 De levering van de gekochte producten geschiedt op het adres zoals door Koper bij de bestelling is opgegeven. Indien Koper niet thuis is op het moment van levering, kan de koper het product afhalen bij een DHL afhaalpunt in de omgeving.

    5.7 Koper is verplicht de zaken op de overeengekomen plaats/plaatsen af te nemen op het moment dat Verkoper deze bij hem/haar aflevert of doet afleveren, dan wel op het moment waarop deze hem/haar volgens de overeenkomst ter beschikking wordt gesteld. Blijft Koper ter zake in gebreke, dan komen de daardoor ontstane kosten voor zijn rekening, waaronder de hiermee verband houdende verzendkosten.

    Artikel 6: Overmacht
    6.1 Onverminderd de overige aan haar toekomende rechten heeft Verkoper in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van de bestelling op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder gerechtelijke tussenkomst schriftelijk te ontbinden zonder dat Verkoper gehouden is tot enige schadevergoeding tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. Er is onder andere sprake van overmacht in geval van stakingen, ziekte onder het personeel, storingen in het transport en import/exportverboden, ongeacht of dit zich voordoet bij Verkoper of bij de toeleveranciers van Verkoper.

    Artikel 7: Herroepingsrecht bij levering van producten
    7.1 Koper heeft het recht de overeenkomst zonder opgave van reden te ontbinden gedurende 14 kalenderdagen vanaf de dag van ontvangst van het product. Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij Koper.

    7.2 Tijdens de (in artikel 7.1) zogenoemde bedenktijd, zal Koper zorgvuldig omgaan met het product. Alleen een ongeopende verpakking kan geretourneerd worden.

    7.3 Indien Koper van zijn/ haar herroepingrecht gebruik wenst te maken, dient Koper het product binnen de in artikel 7.1 genoemde termijn te retourneren door gebruik van het daarvoor meegeleverde retourformulier bij de order, dan wel het herroepingsformulier te gebruiken welke te vinden is op de website onder het kopje Herroepingsrecht. Herroepen artikelen dienen met zorg verzonden te worden aan volgend adres: Healthy B, Hoorn 131, 2404 HH Alphen ad Rijn, Nederland T.A.V Just2BFit.

    7.4 De geretourneerde producten moeten ongeopend zijn en de originele etiketten en/of labels mogen niet zijn geopend/verwijderd. De Verkoper behoudt het recht voor de koopprijs van het product alsnog in rekening te brengen.

    Artikel 8: Kosten herroepingsrecht
    8.1 Indien Koper gebruik maakt van zijn herroepingsrecht komen de kosten van retourzending voor rekening van de Koper.

    Artikel 9: Reclames
    9.1 Alle zendingen worden door Verkoper verzekerd. Indien Koper vóór het openen van het pakket met bestelde producten schade constateert aan de verpakking, dient Koper direct contact met Verkoper op te nemen. Indien Koper het pakket al heeft geopend op het moment dat Koper de schade constateert, moet Koper dit aangeven op de toegevoegde retour bon.

    9.2 Koper heeft de verplichting om bij aflevering te onderzoeken of de producten aan de overeenkomst beantwoorden. Indien dit niet het geval is dient Koper, Verkoper daarvan zo spoedig mogelijk en in ieder geval binnen 14 (veertien) kalender dagen na aflevering van het product aan koper, althans nadat constatering redelijkerwijs mogelijk was, schriftelijk en gemotiveerd kennis te geven.

    9.4 Indien is aangetoond dat de producten niet aan de overeenkomst beantwoorden heeft Verkoper de keuze de desbetreffende producten tegen retournering daarvan te vervangen door nieuwe producten dan wel de factuurwaarde daarvan te restitueren.

    Artikel 10: Garantie en aansprakelijkheid
    10.1 Verkoper staat garandeert dat de producten voldoen aan de overeenkomst, en geschikt zijn voor het daartoe bestemde gebruik, alsmede dat de producten op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst voldoen aan bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften.

    10.2 Mededelingen betreffende de kwaliteit, samenstelling, toepassingsmogelijkheden, eigenschappen en behandeling van geleverde zaken gedaan door of namens Verkoper gelden slechts als garantie indien zij door Verkoper uitdrukkelijk en schriftelijk in de vorm van een garantie zijn bevestigd.

    10.4 De aansprakelijkheid van Verkoper tegenover Koper ter zake het niet-tijdig en-of niet deugdelijk presteren is beperkt tot de factuurwaarde van de desbetreffende levering.

    Artikel 11: Aanpassing overeenkomsten

    11.1 Veranderingen van en aanvullingen op afgesloten overeenkomsten zijn slechts van kracht indien deze uitdrukkelijk en schriftelijk tussen Verkoper en Koper zijn overeengekomen.

    Artikel 12: Geschillen en toepasselijk recht

    12.1 Alle geschillen betrekking hebben de op een overeenkomst of de uitvoering van een overeenkomst tussen Koper en Verkoper, die niet in onderling overleg tussen partijen kunnen worden opgelost, kunnen worden voorgelegd aan de bevoegde rechter in het rechtsgebied waarbinnen Koper woonachtig is.

    12.2 De overeenkomsten en daaruit voortvloeiende geschillen tussen Koper en Verkoper worden beheerst door Nederlands recht.

     

  • Veelgestelde vragen

    Wat zijn de voordelen van 2BActive? Wat doet het voor uw lichaam?
    • 2B Active ondersteunt bij het terugwinnen van energie, kracht, alertheid en Focus
    • Levert duurzame energie op cellulair niveau
    • Verbetert fysieke en mentale prestaties
    • Verbetert het uithoudingsvermogen
    • Verhoogt de spierkracht
    • Versnelt herstel na inspanning
    • Helpt spierkrampen te voorkomen

    Wat zijn de voordelen van 2BComplete? Wat doet het voor uw lichaam?
    Verhoogt de vitaliteit
    Verbetert de hersenfunctie
    Ondersteunt het immuunsysteem
    Verbetert de voedingsstoffen opname
    Verbetert de algemene gezondheid
    Ondersteunt de stofwisselingsfunctie
    Ondersteunt een gezond cardiovasculair systeem
    Zorgt voor een goede darmflora
    Zorgt voor een goede spijsvertering en darmwerking

    Wat zijn de voordelen van 2BSlim? Wat doet het voor uw lichaam?
    • 100% natuurlijk en veilig (3-voudige werking)
    • Geen JoJo effect bij continuïteit in gebruik van het product
    • Geschikt voor dagelijks gebruikt
    • Geen maaltijdvervanging
    • Ondersteunt vetverbranding
    • Ondersteunt de metabole functie
    • Ondersteunt de eetlustcontrole
    • Ondersteunt het energieniveau

    Hoe plaats ik een bestelling bij Just2BFit?
    Bestellen bij Just2BFit is erg simpel! Wanneer u een keuze heeft gemaakt en weet welke producten u wilt bestellen, dan voegt u deze toe aan de winkelwagen door op de bestelknop te drukken.
    Nadat u op de bestelknop heeft gedrukt, ziet u rechts bovenin het scherm dat het product is toegevoegd aan uw winkelmandje. Vervolgens kunt u de winkelmand openen en de bestelling afronden door de stappen in het bestelproces te volgen.

    Mocht u hulp of productadvies willen hebben dan horen wij het graag. Hiervoor kunt u contact opnemen met de klantenservice. Wij helpen u graag verder!

    Let op: Nadat u de bestelling geplaatst heeft, krijgt u een bevestiging per e-mail. Controleer de bestelling en adresgegevens goed. Mocht er iets niet kloppen neem dan zo snel mogelijk telefonisch of via de chat contact op met de klantenservice.

    Mijn producten staan nog in de winkelwagen, is mijn bestelling goed doorgekomen?
    In het geval van een storing is het mogelijk dat, na het plaatsen van een bestelling, de producten nog in de winkelwagen staan. Wij adviseren dan om enkele uren af te wachten. Vaak komt de bestelling alsnog goed door.
    Zodra de bestelling ingepakt en verzonden is, krijgt u een bevestiging per e-mail met Track & Trace. Mocht u deze e-mail na enkele uren niet hebben ontvangen, dan adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice.

    Ik heb nog geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen, wat nu?
    Dat kan verschillende redenen hebben. Heeft u de spambox van uw e-mail al bekeken? Als u de bevestiging niet kunt vinden in uw e-mail, dan kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice zodat wij voor u kunnen kijken wat er aan de hand is.

    Welke betaalmethodes zijn er bij Just2BFit?
    Bij Just2BFit zijn er veel verschillende manieren om te betalen.
    Kijk hier voor betaalmethodes die wij hanteren.

    Ik krijg een foutmelding tijdens het betalen, wat moet ik doen?
    Indien u geen bevestiging hebt ontvangen van uw bestelling, dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met de klantenservice. Het kan maximaal een half uur duren voordat u de bevestiging ontvangt. In geval van een storing bij de bank, willen wij u vragen te controleren of het bedrag is afgeschreven.
    Mocht dit het geval zijn, dan worden bestellingen doorgevoerd gedurende de dag. Indien u de volgende dag nog geen bevestiging van de verzending heeft ontvangen, neemt u dan contact op met de klantenservice.

    Zijn de prijzen die jullie hanteren inclusief BTW?
    Ja, alle weergegeven prijzen zijn inclusief BTW.

    Wat zijn de verzendkosten?
    Verzendkosten zijn €3,95 per pakket/zending

    Wat is herhaalgemak?
    Men kan bestellen per 3 maanden, 6 maanden en voor 12 maanden.

    Wat is de korting bij herhaalgemak? Wat zijn de voordelen?
    bestel 3 maanden met € 20,- korting, 3 maanden voor slechts € 99,95 
    bestel 6 maanden voor € 199,95 (6 maanden waarvan één maand verpakking gratis)
    bestel 12maanden voor € 399,50 (12 maanden waarvan 2 maand verpakkingen gratis)

    Ik heb een bestelling geplaatst. Wanneer kan ik mijn pakket verwachten?
    Zodra uw bestelling is klaargemaakt, ontvangt u van ons een bevestiging per e-mail. Uw bestelling wordt binnen 3 dagen bezorgd of deze kunt u afhalen bij DHL in uw omgeving.
    Klik hier voor meer informatie over verzending en levering.

    Ik ben niet thuis ten tijde van de levering, wat nu?
    Indien u niet thuis bent ten tijde van de levering, kunt u het pakketafhalen bij de dichtstbijzijnde DHL afhaallocatie. U ontvangt hiervan een bericht in de brievenbus.

    Mijn pakket ligt klaar op de afhaallocatie. Moet ik iets meenemen?
    Om uw pakket te kunnen afhalen heeft u een geldig legitimatiebewijs nodig. Neem daarom altijd een geldig identiteitsbewijs en de barcode mee als u de bestelling bij DHL gaat ophalen.

    Mijn zending is beschadigd. Wat nu?
    Ondanks dat wij pakketten met zorg verpakken is het mogelijk dat uw pakket tijdens transport beschadigd is geraakt. Dat is erg natuurlijk vervelend en willen we zo snel mogelijk voor u oplossen.
    Wij verzoeken u duidelijke foto's te maken van:
    • De doos
    • De inhoud
    • De beschadiging

    U kunt de foto's onder vermelding van het ordernummer en begeleidende tekst, mailen naar klantenservice@just2bfit.com
    Ongeopende dozen kunt u kostenloos retourneren.

    Moet ik verzendkosten betalen voor het retourneren?
    Wij nemen de kosten voor het terugsturen van een product voor onze rekening. U mag elk ongeopend pakket tot 14 dagen na ontvangst aan ons retourneren.
    Als u een product terugstuurt, hebben wij een klantnummer nodig, zodat wij kunnen zien wie het pakket heeft teruggestuurd. Stuurt u daarom de brief en het product (ongeopend) samen terug. 
    Retourneren kan ook door uw eigen adres door te strepen en duidelijk ‘retour afzender’ op de doos te schrijven. Wel is het belangrijk dat u uw adresgegevens in de doos laat zitten, zodat wij weten wie het pakket heeft teruggestuurd.
    Heeft u een product teruggestuurd? Dan krijgt u uw geld zo snel mogelijk weer terug gestort maar in ieder geval binnen 14 dagen.

    Contactgegevens
    Sales en distributiecentrum:
    Just2BFit
    Hoorn 131
    2404 HH Alphen aan den Rijn
    Nederland
    NL: +31(0) 172-796006

    Whatsapp 
    U kunt ook een vraag stellen middels whatsapp. Whatsapp is alleen een berichtenservice – géén telefonische afhandeling.
    Nummer: 00 31 6 51 290 026

    Openingstijden Klantenservice
    Maandag t/m vrijdag: 09:00 - 19:00
    Zaterdag: 09:00 - 18:00

  • Contact

     

    Persoonlijk contact

    Heeft u vragen? Neemt u gerust contact op met onze Klantenservice via het telefoonnummer +31 6 51 290 026. U kunt ons ook een bericht sturen via WhatsApp op het mobiele nummer. We zijn op werkdagen bereikbaar van 09:00 tot 19:00 uur, en op zaterdag van 10:00 tot 16:00 uur.

    Contact via e-mail
    Mailen kan ook. U ontvangt binnen één werkdag een reactie. Gebruik hiervoor het contactformulier.

    Suggesties?
    Wij laten ons graag inspireren door onze klanten en staan open voor uw mening. Heeft u suggesties waardoor we onze service nog meer kunnen verbeteren, we horen het graag! Bel of mail ons dan, we stellen uw reactie altijd op prijs.